Curatenie birouri

Compania noastra are in oferta sa si servicii profesionale de curatenie birouri folosind dotari moderne, solutii de curatare profesionale si personal cu experienta in domeniu. Puteti sa contati pe noi si in cazul in care aveti nevoie de curatenie dupa evenimente (dupa diverse petreceri de Craciun sau alte party-uri pe care le organizati) sau curatenie dupa constructor (in cazul in care faceti renovari ale cladirii).

Servicii curatenie birouri Bucuresti-Ilfov

De ce sa alegeti o firma de curatenie pentru serviciul de curatenie birouri (Bucuresti-Ilfov)?

  • Aspectul si curatenia biroului sunt foarte importante pentru bunul mers al unei companii din mai multe motive, dintre care amintim:
  •  un mediu mai placut si sanatos pentru angajati, ajutand la marirea productivitatii muncii acestora;
  • se reduce riscul de boli si infectii;
  • creste prestigiul firmei in fata clientilor si partenerilor etc.

Motivele pentru care este recomandat sa folositi serviciile unei firme de curatenie in loc sa angajati dumneavoastra personal (un barbat sau o femeie de serviciu) pentru aceasta:

  •  nu este necesar sa va ocupati de recrutarea, gestionarea personalului pentru curatenie si plata taxelor salariale pentru aceste persoane;
  • folosim produse de curatenie profesionale si avem dotari moderne;
  • nu va fi necesar sa achizitionati produse de curatenie si aspiratoare sau alte dotari profesionale (cu acestea venim noi) si nici sa le gestionati si depozitati;
  • daca lucrati cu firma noastra,in perioada cand personalul de curatenie repartizat companiei dumneavoastra este in concediu medical, de odihna etc, va repartizam pe altcineva dintre angajatii nostri;
  • avem mai multi angajati, astfel ca avem posibilitatea sa preluam sarcini suplimentare si sa terminam mult mai rapid etc.

Servicii de curatenie birouri in Bucuresti-Ilfov

Indiferent daca aveti nevoie de noi ocazional sau doriti un abonamen, indiferent de volumul de activitate necesar, compania noastra va sta la dispozitie cu servicii de calitate la preturi corecte.

Enumeram cateva dintre serviciile de curatenie birouri pe care le prestam:

  • curatarea liftului, usilor de intrare, holuri, scarilor etc.
  • aspirare si spalare pardosele, aerisire spatii;
  • spalare si stergere geamuri, oglinzi, tocuri, clante, intrerupatoare si pervazuri, calorifere, aparate de climatizare, tablouri, corpuri de iluminat, plinte etc.;
  • curatarea si dezinfectarea grupurilor sanitare, toaletelor, reinnoirea consumabilelor care lipsesc (hartie igienica, sapun etc.);
  • curatirea bucatariei, a spatiilor de luat masa sau cu alte functiuni;
  • curatarea mobilierului (scaune, fotolii, birouri etc.);
  • indepartarea panzelor de paianjen si prafului;
  • golirea si curatarea cosurilor de gunoi, a scrumierelor si indepartarea gunoiului;
  •  curatarea cu grija a  imprimantelor, monitoarelor, copiatoarelor si a altor echipamente si dotari ale biroului;
  • alte servicii, stabilite de comun acord cu reprezentantul companiei noastre.
Curatenie birouri Bucuresti-Ilfov

Intrebari frecvente (FAQ)

Ce servicii de curatenie ofera aceasta firma de curatenie?

Compania noastra presteaza servicii de curatenie pentru companii sau persoane fizice: la domiciliu (generala si de intretinere), igienizare canapele, saltele, coltare, scari de bloc, birouri si spatii comerciale sau industriale, tapiterii auto, precum si curatare dupa constructor. Detalii suplimentare gasiti pe site-ul nostru, TotCurat.ro

In ce zona activeaza firma de curatenie?

Ne desfasuram activitatea in toate sectoarele din Bucuresti si in judetul Ilfov.

Cat costa serviciile de curatenie prestate de compania dumneavoastra?

Costurile pentru serviciile de curatenie variaza in functie de tipul de curatenie necesara si dimensiunea spatiului. Ne-ar face placere sa va oferim o estimare personalizata dupa ce ati discutat cu noi detaliile.

Ce program de lucru aveti?

Incercam sa ne adaptam in functie de necesitatile si programul clientilor nostri. Pentru detalii suplimentare va invitam sa ne contactati folosind datele de contact de pe site-ul TotCurat.ro.

Cat dureaza procesul de curatenie?

Durata procesului de curatenie variaza in functie de dimensiunea spatiului si tipul de curatenie necesar.

Este nevoie sa fiu acasa in timpul curateniei?

Nu este necesar sa fiti prezent in timpul curateniei. Vom avea grija sa respectam cu strictete toate indicatiile primite, si va vom lasa o nota cu detaliile finalizarii curateniei.

Aveti o politica de anulare?

Avem o politica de anulare de 24 de ore. Daca trebuie sa anulati serviciile noastre, ne puteti contacta pana la 24 de ore inainte de inceperea programarii fara a fi taxati cu niciun cost suplimentar.

Puteti face curatenie dupa orele de program?

Da, putem programa curatenie dupa orele de program, in functie de cererea si disponibilitatea dumneavoastra. Pentru orice cerere de acest fel, va rugam sa ne contactati si vom face tot posibilul sa va ajutam.

Oferiti servicii si pentru companii?

Da, serviciile noastre se adreseaza in egala masura atat persoanelor fizice, cat si companiilor. Avem experienta in curatenie la birouri, restaurante, hoteluri etc.

Curatenia include si spalarea geamurilor?

Da, curatenia include si spalarea geamurilor. Folosim produse si echipamente speciale pentru a asigura o curatenie impecabila si fara urme.

Puteti face curatenie si dupa o petrecere?

Da, putem face curatenie si dupa o petrecere. Ne ocupam de curatenie post-eveniment, astfel incat locatia sa fie adusa inapoi in stare perfecta.

Aveti si servicii de curatenie pentru spatii industriale?

Da, oferim si servicii de curatenie pentru spatii industriale. Ne putem ocupa de curatenie in depozite, ateliere si alte locatii industriale.

Aveti si servicii de curatenie la sfarsitul contractului de chirie?

Da, putem oferi servicii de curatenie la sfarsitul contractului de chirie. Ne vom asigura ca locatia va fi curata si in stare perfecta pentru a putea fi predata proprietarului.

Aveti si servicii de curatenie dupa renovare?

Da, oferim si servicii de curatenie post-renovare.Ne vom ocupa ca toata murdaria si deseurile ramase dupa renovare sunt eliminate corespunzator si ca locatia va fi pregatita pentru folosire.

Aveti o asigurare de raspundere?

Da, compania noastra are o asigurare de raspundere, care ne acopera in cazul in care se produce vreo stricaciune sau accident in timpul prestarii serviciilor noastre de curatenie.

Puteti oferi referinte sau recenzii de la clientii dumneavoastra?

Da, putem oferi recenzii si referinte de la clientii nostri. Puteti gasi si alte recenzii pe platforme precum Google si Facebook.

Cautati o firma de curatenie profesionista, dar care are si preturi decente?

Inainte de a alege o alta companie, vedeti si oferta noastra!

5/5 - (4 voturi)